انواع کاشت ناخن

  1. کاشت پودر
  2. 2. کاشت ژل
  3. کاشت پلی ژل
  4. کاشت دیپ
  1. این متریال از دو جز جامد و مایع تشکیل شده که با هم ترکیب میشوند و به ما امکان مقاومت زیاد ناخن و یا به شکل دیگر کاشت های بلند ژورنالی را میدهد پس کسانی که از طرفداران ناخن های بلند و فانتزی هستند باید از کاشت پودر و لیکویئد استفاده کنند در بعضی مواقع مراجعه کننده علاقه ای به بلند کردن ناخن هایش ندارد و قصد دارد ناخن خود را مقاوم سازی کند در این مواقع از این متریال هم برای کاور کردن ناخن استفاده میکنیم.
  2.  طرفداران ناخن های نچرال و نازک و کریستالی در دنیا هر روز بیشتر میشود در مجموعه ما خدمات کاشت مونوژل ارائه میشود که شما میشود که شما میتوانید با این کاشت ناخنی مرتب و زیبا در عین حال سبک و کریستالی داشته باشید پیشنهاد مجموعه ما به اشخاصی که بستر ناخن هایشان چرب و دارای رطوبت بالا میباشد کاشت ژل است زیرا این کاشت با برقراری پیوند مولکولی با سطح ناخن به هیچ عنوان لیفت نمیدهد.
  3. به این کاشت انقلاب صنعت ناخن گفته میشود چرا که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است به دلیل وجود متریال ژل داخل این کاشت کار را بسیار ظریف و زیبا میکند.
  4. در بعضی مواقع در خانم های باردار و یا در دوران شیمی درمانی  منع استفاده از متریال ناخن را داریم در این صورت از تکنیک کاشت دیپ استفاده میکنیم که با دادن مقاومت زیاد به سطح ناخن با فرموی منحصر به فرد بدون هیچ جذبی از طریق بدن به مدت یک ماه ناخن های فرد مراجعه کننده محکم و زیبا نگه میدارد.